יום חמישי, 24 באפריל 2014

קמין פתיתי עץ

ישנם סוגים שונים של קמינים בישראל הפועלים על חומרי בעירה שונים: עץ, גז, נפט וסולר. בזמן בו המודעות לאיכות הסביבה עולה כל הזמן, יצרני הקמינים חיפשו פתרון לקמינים אשר יכולים לפעול על אנרגיה מתחדשת. כיום יודעים כי מקורות האנרגיה של כדור ארץ אוזלים ובהתאם לזאת גם מתייקרים (לדוגמה הדלק). לכן יצרני קמינים המציאו את הפתרון שלהם לשמירה על איכות הסביבה – פתיתי עץ.

פתיתי עץ עשויים משאריות של עצים הן מהטבע והן מנגריות, כלומר מחזור של העצים. העצים הללו נדחסים והופכים לפתיתים בעזרת מכונות חדשניות וכך נוצר חומר בעיקר טבעי עשוי מאה אחוז עץ. פתיתי עץ למעשה מנצלים עד תום את מקורות הטבע לשם יצירת אנרגיה לחימום וכך ניתן לחסוך בעלויות. נוסף לכך, קמין פתיתי עץ שומר על איכות הסביבה.

מבנה הקמינים העובדים על פתיתי עץ דומים לקמינים המוכרים, ומורכבים גם הם מתא בעירה סגור עשוי מתכת עם דלת זכוכית וארובה כפולה, המשמשת גם ליניקת אוויר נקי לתוך הקמין וגם פליטת כל אבק השריפה החוצה בבטיחות. קמיני פתיתי עץ באים בעיצובים שונים ובסגנונות שונים ומלבד חימום יעיל וחסכוני של הבית הם נותנים אווירה יוקרתית וחמימה ותורמים לעיצוב הבית.

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של הקמין פתיתי עץ יש חיסכון ודיוק בחימום הבית. לקמין יש מערכת אוטומטית שאחראית על הוספת פתיתי עץ לפי הטמפרטורה בבית, אותה ניתן לקבוע עם שלט רחוק. פתיתי העץ יבשים מאוד ולכן ניצול האנרגיה שלהם גדול יותר והם יעילים יותר משאר אמצעי החימום. בנוסף לכך הם זולים יחסית מכיוון שייצורם פשוט.


לסיכום ניתן לראות כי קמין פתיתי עץ עשה מהפכה בעולם הקמינים והוא מהווה פיתרון יעיל, חסכוני וידידותי לסביבה לחימום הבית בימי החורף הקרים ולהענקת אווירה חמימה לבית ולדייריו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה